CPA Way

Overall Ratings 1.331.331.331.331.33
CPA Way

Welcome to CPAway! CPAway is a performance marketing affilate network, built on a rock solid foundation of integrity and honesty. If you are looking for campaigns to promote on your website, help fill existing ad inventory, or need help driving traffic to one of your websites, CPAway is for you!

CPAway delivers the highest converting campaigns with the industries best payouts. We have over 200 exclusive offers where we are the agency of record with the advertisers.

Check out some of the great benefits our current affiliates receive and signup for your own publisher account.

Why use us?

* Create revenue through your website by running our top converting campaigns
* Fast, Friendly, and Quality support
* Sub-id tracking and exporting
* On-time NET 30 Payments
* Earn more money through referral commission and affiliate contests.

  • 11111
  • 2.332.332.332.332.33
  • 11111
  • 11111
Affiliate Network Details
Number of Offers 1100+

Featured Offers ADT – Home Alarm Special, Yaz-Yasmin – Legal, Elite Cash Wire, My Online Income System, GameFly, LifeLock – ID Theft Prevention

Commission Type CPA , CPL , CPS

Minimum Payment $50 – $100

Payment Frequency Net-30 / Weekly

Payment Method Check / Wire / PayPal

Referral Commission 2% for life

Affiliate Network Software: In-house proprietary platform

Tracking Link wayjump.com

AIM Support Tom Dietzel, James Gabbard, Phillip Caramanica

Twitter N/A

TEL 866-836-7889 (toll-free), 727-264 0291

Reviews for CPA Way
Total 3 Reviews
Review by hush, May 26, 2012
  • 11111
  • 55555
  • 11111
  • 11111

i just joined last month and reach 600$+ then kelly tell me that they pay on net 30 basis so i wait for 30 days more but this 5/26/12 before my payment terms they suspend my account without any notice so i think they are scam i work hard to promote there campaign but it end up to ZERO.. if my account won’t be back and my payment won’t be held then ill try other network with a bad experience carried on my way in this network. and will promise never joined this network again.

Review by Ted, July 16, 2012
  • 11111
  • 11111
  • 11111
  • 11111

I have placed their campaign for 2 month and am about to receive the first payment. Without any notice, I couldn’t log in my account. I sent email to Kelly O’Brien who was my account manager and she replied back to me:

“Good afternoon. After researching your account I noticed compliance has suspended your account due to your traffic. The majority of your leads were coming from Korean browser language for U.S. related offers. You may email [email protected] if you have any further questions.”

I mailed to the compliance about my account. They said:

“Since your account has been deemed fraudulent you are in breach of the Terms & Conditions that you signed when applying, so therefore your revenue has been forfeited.”

Their Terms & Conditions is

“Y. Your traffic must come from relevant countries to the campaigns. We monitor IP source and will remove credit for non-country relevant traffic. This means english related campaigns must be delivered to english speaking countries. USA based campaigns must be delivered to USA based citizens, and so forth. (i.e Clicks coming from South America for USA based campaigns may not result in credit).”

As a publisher, if you can monitor all the visitors (IPs) and prevent them from clicking the right campaign, go head! They claim it is the publisher’s responsibility!

Single wrong click suspend your account after your hard work! They never give any notice in advance!

They are SCAM!

Review by A Brown, July 14, 2013
  • 11111
  • 11111
  • 11111
  • 11111

Here goes my story with this network:

I have been a three year affiliate with this company. I have been mainly running one offer. Since about March of this year (2013) I have been having tracking issues with this offer.

My AM would manually have to import a lot of my leads, as some were not reporting in the system. There was a problem from offer’s owners. However, my EPCs (after importing) stayed pretty consistent, around 20+ cents EPC, so I thought there would be no problem.

On June 1, none of my leads were being reported, but I had faith that my AM would import them in a timely manner. Well, the month dragged on with no leads being imported.

Then at the end of the month, I was told that I only had 100 leads or so instead of my usual 1000+ leads. Nothing had changed with my traffic source.

I knew this couldn’t be right, so I told my AM. Apparently he went back and forth with the company that he got the offer from, but they couldn’t find my leads.

Meanwhile, I had spent around 1100 in advertising on this offer. The payout on this offer made it worthwhile, but at 100 leads (instead of my usual 1000+) I lost a significant amount of money due to their tracking.

CPAWAY will not make this right for me, and sided with the offer’s company.

I cannot recommend this company.

Write a Review of CPA Way

Overall
Offers
Payout
Support